Sancim çok hafif vardı yarım satte bir yokluyordu beni ama çok kötü değildi hatta yazmıştım dolma sarma yaptım evleri supurdum çocukları banyo yaptırdım falan eşim işten gelince de sancım var dedim oda bı acile gidelim dedi gittik ki 7 cm açıklık vardı ve doğum başlamış dedi yarım saat sonra da doğdu zaten bir ara hikayemi de yazarım inşallah darısı hepinizin başına 💕kızım çok guzel maşallah bakmaya doyamıyorum hemen emdi ama sütum yok daha