Herkes kızılcık demiş ama benim dolapta vardı. Hadi yapayım dedim. Yoğun bi şekilde suyunu yaptım. 3 gün içtim. 4. Gün hastanelik oldum. Birşeyleri tetikledi sanırım. Taşım varmış böbrekte. Ya birini düşürdüm ya kum döktüm. Ama ağrısı ölüm gibiydi. Eğer böyle bi rahatsızlığınız varsa dikkatli kullanın:/