Sumru hiç öyle her gün şunu yerim dediğim bşy yok ama aç uyanıyorum tost yumurta falan yapıyorum hangisi denk gelirse, sütü severim ama hergün içmiyorum, bal yerim kahvaltıda bazen teryağıyla. Öğlen yoğurtlu bşyler bazen makarna, akşam ne varsa, eşime yemek yapıyorum illaki. Sebze yemeklerini severim kendime sebze yaparım eşime etli yemek bakliyat. Gece karpuz meyve yada dondurma. Aralardada öğlen akşam arası küçük bir ekmek arası yaparım bazen 😬 ama bugun doktor karpuz dondurma beyaz ekmek yeme dedi. Ama açım ne yicem 😅