Ayseannesi Arkadaşlar normal doğum çok istiyorum ilk gebeliğim. 31+3 bugun kilosu 2.160 gr. Yediklerime dikkat etsem kilo alımı yavaşlar mı? 13 kilo aldım. Sizlerin bu haftalarda kilosu nasıldı? Çok mu iri?
Ayseannesi Ayseannesi bu arada bebeğim çapraz duruyormuş, yan yatınca batıyor ztn. Nezaman döner acaba?
Damla1995 Ayseannesi benim 32 haftalik 2.160 gr mdi.ben kilosu az die uzulmusdum sen iri diyemi korktunn😁🥰 korkma birsey olmaz canim hakkimizda hayirlisi ne ise o olsun. Ams kimi benek son hftalarda kilo alimi duruyo.yami dr sana 4 kilo der ama 3 bucuk dogma ihtimalide cok yuksek.
Damla1995 Ayseannesi toplam 16 kolo almisim sadcr 2.160 gr bebek.bana hersyi gayt guzel demisdi.bence iri bebek olicak die korkma kilolu dogumlarda normal dogum.daha kolay.olur drrler hatta.
d190516 Ayseannesi benimde 30+0 1870 gram 43 cm’di 2 hafta kadar önden gidiyo şimdi 31+4 haftalığız 33+2 haftalıkjen kontrolümüz var bende 6 buçuk 7 kilo aldım
Rabiatrr 33 haftalık bizde 2 530 ama işin garibi ben daha 4 kilo aldım bebek yapısına mı bağlı nasıl bilmiyorum artık
Rabiatrr Ayseannesi evet bu söylediğim kilo 32. Haftaya ait zaten ama alıyo yapacak bişey yok sezaryen olacak zaten doğumum çünkü aşırı yemiyorum bundan sonra nasıl olur kilosu bilmiyorum
LeylaEce 33 haftada 2224 gr ama doktorum iri demedi haftasına uyumlu dedi internetten bakıyorum önde gidiyor gözüküyor ben de anlamadım
Damla1995 Ayseannesi benim onumuzdeki hafta 36 olucak gidicem kontrole soylerim.ben sana kolosunu ama 3 olmaz 32 de 2.200 du.2.800 falan olur sanirim. 🥰
Minigimm2020 Ayseannesi benimki 27 haftallikken 1 kiloydu ya burda ki yazanlarin kiloluru cok iyi benimki nye kucuk yaaaa 🙄
Yesmckmk Ayseannesi Benim de sizin tam tersi 😂🙈 Haftadan beri baş aşagı duruyor. 33 de gittiğim de kilosu 2,150 gramdı. Bende dikkat edip yememe rağmen kiloyu ben alıyorum 😂 Suan 34. Haftadayım 20 kilo aldım 😛🙈 boy var da belli olmuyor Allahtan 🙈
Ayseannesi Yesmckmk herkeste farklı gercekten ben dikkat etmiyordum artık edicem bakalım işe yarıyacak mı 😬 sanırım sizin bebegin kilosu normal oluyor, maşallah 🧿
mikican Ayseannesi 31+2 haftalığım 1876 gr çıktı 32+3 ile uyumlu dedi. Toplamda 15 kilo aldım çok da yemediğim halde anlamadım nasıl aldım bu kiloyu 🤦🏼♀️
Ayseannesi mikican sizinde normal bebeğin kilosu ben hem kendim hem bebeğe fazla aldırmışım 😅 maşallah size 🧿
Rabiatrr Ayseannesi evet Benim kardeşim de 4 800 doğmuş ama iri olmasının zararı yok bence daha iyi korkmadan kucağa alırız😄