Edizinannesii 61Aysen ben özelde yatırmıyorum devlette yaptircam canım 3 lü test için kan verdim doktorun yanından ayrıldım hemen hasta kabulden randevu aldım mhrs üzerinden randevu alamazsin canım perinatolojiden
61Aysen Edizinannesii hangi sehr hangi hastanesn hasta kabuldenmi almam gerekiyo 3lü testin sonucu cikmadi ciktgnda bnde ordan alirim bari
Aygul01 Emineerd aynen umarım sonradan görmüşsündür ben 40 haftalık oldum hala görmedimde☺️ Yuzunu kapatıyor pozisyonu o 😟😊
Emineerd Aygul01 gördük sonraki muayenelerde çok şükür 😅 canlı canlı görmeye az kalmış 😇 sağlıkla gelsin inşallah
Aygul01 Emineerd aynen bizde öyle dedik eşimle nasıl olsa geliyor canlı canlı bakarız artık ne yapalım ☺️ Surekli eli yuzundeydi kız sanki biliyor hissediyormuş gibi baktığımızı bilerek kapatır gibi 😅 neyse gelirse bakarız artık ☺️
Bubengebelik Ben de haftaya giricem çok heyecanlıyım güzel bir poz verir de yüzünü görürüz umarım kızımın :)
Livanur_65 Edizinannesii hayırlısı allahtan sadece muane olacaksınız eğer gösterirse doktor bebeğin yüzünü bile goreceksiz rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Akfirat Edizinannesii ben girdiğimde aç karnımaydım her şeyini gördük hiç bir sorun çıkmadı.kıpır kıpırdı.
Akfirat Edizinannesii kan tahlili vermiştim hemen arkasına girdik ultrasona ayağını kemiriyordu :)) kuzum açlıktan.yüzünü çok net orda gördüm şimdi döndüğü için 3 seferdir plesentanın arkasında kalıyor yüzünü net göremiyorum ama o zamanki haline benziyor 12 hafta önceki haline
Edizinannesii Akfirat biz yüzünü gördük zaten benim için önemli olan organları canım 4 boyutluda doktorum gösterdi 🥰
Akfirat Edizinannesii daha önce yine mi girdin 4 boyutluya ilginç ben bir sefer girdim.onda da hem organlarını hem eli ayağı tüm uzuvlarını gösterdi doktor.
Edizinannesii Akfirat yok canım detaylı da değil benim doktorumun kendi ultrasonu 4 boyutlu aslında detaylı ultrason da yapıyor ama ben ücret ödemek istemedigim için devlet hastanesinde yaptırıyorum.
esrAlp Edizinannesii n’aptınız ben geldim detaylıdan şükür iyiymiş bebeğim yüzünü göstermedi kolu ile kapattı bende önemli değil her ay dr gösteriyor sağlığı için geldim dedim öyle olunca 15 dakka da bitti😅ordan dr uma çıktım oda baktı o çekti yüzünü de
Edizinannesii esrAlp bende çıktım şükür 30 dakikaya yakın sürdü herşeyine baktı hiç bi sıkıntımız yokmuş şükür 🤗🤗
Keskinoglu Benimde detaylı ultrasonum yarın.ayrani ilk defa duydum 2.hamileligim ama 1.detaylıda.hic böyle bisey duymadim. Icmekte fayda var ozman.