Bence detaylı da kıpır kıpır olması için bir çaba sarf edilmemeli. Geçtiğimiz gün ben de girdim. Maşallah ikisi de kıpır kıpırdı doktor hem organlarını incelerken zorlandı hem de yüzlerinin net fotoğrafını yakalayamadı. İkisininde pozisyonları farklı ama yüzlerini de görebileceğimiz pozisyondaydılar. Fakat çok hareketlendikleri için net birşey yakalama fırsatı olmadı o yüzden göremedik bizde. Yani sadece yüzünü görebilmek değil de doktorun da daha iyi inceleyebilmesi için önemli bence sakin olmaları 😀