Nazcem43 Kızlar benim aşılamanın 11. Günü idrarda çıktı evde gittim kan verdim akşam 22 çıktı ertesi sabah 30 çıktı birde 2 gün sonra vericem artışı görmek için amaidrar testinden önce 3 gündür şiddetli bacak ağrısı ve göğsüme dokununca bi sancı vardı
Sevoeco25 Ysmn_11 hayırlısı bitanem üzülme sakın bak diyorum ya 2 buçuk yıldır herşey yaptim 2 aşılama 3 çatlatma iğnesi ve daha sonucum belli değil bugün de test yaptim hafif silik cikti yine ama bilmiyorum
Ysmn_11 Sevoeco25 inan ki alstm artık ne yapsam olmuo bakalım yine doktora gidicm ne derse devam edicz
Jiji-m Canim catlama ignesi vurulunca deger o sekilde cikiyor erken yapmissin testini 1 hafta daha beklemen lazm
Anneolmayahasret Sevoeco25 kuzum sende gebelik var ama. Kanda ne den cikmadiki degerin yukselmistir muhtemelen yeniden bi bakit
TunarinAnnesi Sevoeco25 sen kesin hamilesin çünki 14 gün hiç bir zaman silik çizgi çıkmadi çıkmazda bütün kızlar yapti 11 gün silik 14 gün negatif di seninki bariz belli canm yarin kan ver 🙏
Deletedmom316 Sevoeco25 canim bi suru kizda testler boyle cikiyo ve kan negativ neden boyle bilmiyorum ama beta ilk önce kana geciyor ve sonra idrara geciyor eger idrarda varsa kamda muttlaka cikmasi gerek bende adetini zi bekleyin geçerse bi test daha yapin koyulaşma varsa kan verim
Sevoeco25 TunarinAnnesi inşallah bitanem vardır daha önce 2 defa yaptirdim böyle cikmadi değerim de adetime var 6 7 gün daha bayramın 3 4 günü olcam
Sevoeco25 Anneolmayahasret balim adetime 6 7 gün var doktor ondan dedi böyle adet geçmeden yükselmezmiş