HilalG Sevoeco25 birkaç gün sonra yaptırsaydınız keşke daha net bir sonuç alırdınız Doktorunuz ne dedi 14 gün iğne etkisi geçmiyor diye biliyorum. Olmadı 3-4 gün sonra tekrar verirsiniz
Selin17 Sevoeco25 canım çatlatma iğneleri böyle Yükselmeler yapıyor, 2-3-4 gibi.. şuan zaten gebelik negatif görünüyor
nurseliny İğne değeri yüksek çıkartıyo doğru ama akıntıyla ve çok su içmeyle hızlı atılır vücuttan , 2,59 da umut verici bi değer , inşallah Rabbim gönlünün muradını verir canım , bolca dua et inşallah. 😊
Ysmn_11 Sevoeco25 canım ben bugün yaptım test negatif olsa çıkardı illaki senin de değerin yükselir inşallah
Tkn_50 Sevoeco25 11 . Gun olmasi lazim dun benm actigm basliga yazdi ama belki onunkide seninki gibidir kac ciktigini bilsk
Ysmn_11 Tkn_50 Sevoeco25 dün de yaptım bugün de ilk idrarla yaptım 11.gun çıkmadı bişi zaten dedim ya belirti filan da yok olsa çıkardı bence çok erken değil
Tkn_50 Ysmn_11 ya ne kendime ne baskasini bos yere umutlandirmak istemm ama idrarla yapmisin daha cikmaz ki kanda ki deger de bile cikmiyor ki idrarda hemn ciksin