Selam tatlı anneler 🌸
22 ye girdiğimden beri Allaha şükür bizim bebiş baya hareketlendi akşamları bir başlıyor gecede devam ediyor ara ara tekmelemeler dönmeler 😀
çikolatayı sevmeyecek galiba çikolata yiyince hiç tepki vermiyor ama dondurma yiyince acayip tekmelemeler dönmeler başlıyor 🌸
yarın detaylı ultrosonumuz var hayırlısıyla birşey çıkmaz inşallah sağlıklı olduğunu öğreniirz dondurmadan başka ne yersem hareketlenir fikri olan varmı ? Ve benimle aynı hafta olanlar sizde durumlar nasıl 🥰