[silindi] Kizimveoglumm Erkek hissetmiştim canım doktorum bacak arası boş kız gibi diyince kız doğdu içime şimdide %90 erkek diyor ama değişebilir emin olamam diyor anlamadım bende başka doktora gidicem ögleden sonra 😊 inşallah canım sağlıkla alalım
MiniKaya Kizimveoglumm canım kız hissediyorum eşimin tarafı her gördüğünde kesin erkek fln dio böyle sinirden çıldırıyorum sonra kendi kendime diyorum acaba onlar öyle dediği içinmi böyle hissediyorum bilmiyorm 🤷🏻♀️ Rabbim hayırlısını nasip etsin 🤲🏼
sevara [silindi] zaten uygun pozisyonda olsa fazla bakmazlar beni en çok ⅚ dakika bakmıştır bu güne kadar hep. İkili testte yarım saat filan bakarlar demişlerdi beni 5 dakika bile bakmamıştı. Sorun yoksa hiçbir şeyden şüphelenmeseler çok bakmıyorlar içini ferah tut. Senin kendi içinden ne geçiyor canım kızmı erkekmı? Çünkü anneler his eder derler doktorum da aynı şeyi söyledi bana. Tabi alışveriş yapmak için beklemek zor😅 ama bekle net olsun için daha rahat olmasını istersen başka bi doktora git.
[silindi] sevara Başka bir hastaneye gittiğim doktorumdan memnun değildim erkek dedi iki doktorumda 😊 başta erkek geçiyordu hep
Begm [silindi] canım 9haftalik ken ulturasonu varmı bebesinin atsan baksam benim kine benziyor mu dıe
Gulsaharal [silindi] bana 14 de net değil ama kız gibi dediler 15+1 özele gittim evlat net bir şekilde gösterdi kendini tekne kazıntısı üçüncü kızım geliyo 🥰 ben çok mutlu oldum sağlıklaaaaaa gelsin bebişler ❤️❤️
[silindi] Gulsaharal Maşallah canım bende başka doktora gittim o doktorda emin değildi ama erkek gibi dedi 😂 2 doktorda erkek diyince inandım
Keskinoglu Benimde 16.haftada yüzde 95 kız.dedi.sonra doktor.degisikligi yaptım 19.haftada gittiğim doktor kesin erkek dedi..Benimde yarın detaylı var heycanla bekliyorum bakalim
prensmusta [silindi] değişebilir,bizde 12.haftada Kıza benziyor dedi,15.haftada %95 kız dedi,17+4 te %100 erkek dedi,beklemek lazımmış🤗