MiniKaya ayyy ciddimisin bana yüzdelerle söylemedi doktorum kesin bişey diyemem bu aylarda dönme ihtimali yüksek ama benim gördügüm erkek dedi yinede bekleyelim dedi bende 16 ile 18 hafta arası tekrar gidicem bakalım inşallah değişmez evlat ayrımı yapmam asla bir kızım var onu tadı başka bide erkek olsun onunda hevesini yaşayalım istiyorum zaten 2den sonra cocuk düşünmüyorum allah nasip ederse uzun bir süre sonra belki 😇 rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🥰😍