Azracan Cinarismom sağlıkla alalım kucağımıza inşallah canım yok bi riskim ama kıymetli bebek olduğu için riske atmayalım deyince bide benim 13 seneden sonra olunca canım bende korktum ok dedim 🥰
Cinarismom Azracan aminn inşallah bizde 6 yıl sonra oldu şükür 3.denememizde tuttu bakalım bizim nasıl olacak hayırlısıyla 🤲🥰
Yrentnc Benimde 18 günüm kaldı normalde ama 2 gün önce doktorum suyumun azaldığını söyledi ağustosun 7 sinde kontrolüm var erkende gelebilir bakalım 🥰🥰 #37+4
hulyaca Meltem3925 benim de tahmini doğum tarihi 15 Eylül. Bu sıralar bende de var mide bulantısı özellikle akşamları 🤷🏻♀️