D27777
Merhabalar, bu konudan oldukça müzdarip olanlardan birisiyim. Gebelikten önce çıkmıştı bende 1 yıl kadar tedavi oldum önce yaktırdım tekrar çıktı defalarca yaktırdım sonra podofilin diye bir ilaç var çok etkili siğillerin üzerine sürüyorsun bir kaç günde düşüyorlar onu kullandım geçmişti ama gebelikte tekrar çıktı 25. Haftadayım Doğum doktoruma ilk gün söyledim her gittiğimde bakıyor çünkü bu bir virüs bebeğe bulaşmaması lazım o yüzden normal Doğum yasak kesinlikle sezaryen olmak gerekiyor normal Doğumda bebeğe bulaşırsa nefes borusunda çıkıp tıkayıp öldürebiliyormuş bebeği, ayrıca gebelikte 32. Haftaya kadar kullanılan trikloraasetikasit diye bir madde var internetten aldım onu önerdi doktorum şuan durdu siğiller küçüldü bazıları düştü bile ondan kullanmanı tavsiye ederim çünkü başta benimde bir iki taneydi sonra artmaya başladı artış olunca bu asidi kullanmaya başladım şuan durum iyi, ama vajinajın iç kısmına baktır içerde olması daha riskli benimkiler dışta, ayrıca eşine de bakın onlardan bulaşıyor genelde yada sende varsa ona da bulaşır dikkat edin