Estur Bende gecen hafta cinsiyeti ögrenir ögrenmez hafta sonu solugu magzada aldım genelde tulum aldım ikici çocugumda haziran dogumlu yaz sıcagı çok kötü oluyor pişik falan oluyor bebek o yuzden 3.cü gebeliğim bebegimde temmuzda 24 & 25 gibi dogucak yine felaket sıcak olur evimde çok güneş görüyor zaten oyüzden hep kısa kol ve uzun koldan aldım akşam üstleri serin olur diye