ben 22 haftada cebeci tipda yaptirdim orda devam ediyorum zaten cinsiyet söylüyorlar sende görebiliyorsun karsida ekran var yarim saat kadar güzelce bakılıyor. 3 tanede foto veriyolar ertesi gün tekrar kadin doğum doktoru değerlendiriyor. ben memnun kaldım.