Sevgi44emre sezeryan ameliyatında var o olay bildiğim. Normal doğumu yaptığı gün hastaneden eve giden çoğunluk zaten. Sezeryanda ise bağırsakları dışarı çıkarıp bebeği oyle alıyorlar. Sonra bağırsaklarını tekrar yerleştiriyorlar karnına. Gazın çıkmasını o yüzden bekliyorlar.