Tusem Ne güzel yazmışsınız ellerinize sağlık. Şuan için doktorum bişey demedi nasıl hayırlısı ise öyle gelsin hepimizin yavrusu ama haklısınız sezeryan olursam kahve ısınmak için mantıklı. Aslında bazı şeyleri daha fazla koyacaktım annem mani oldu külotlu çorap bile koydum geri çıkardım hatta 😂😂😂😂 en sevdiğim takımı şimdi çantanın en altına koyuyorum tavsiyeniz üzere, ❣️