Akrepbebek Bahriye06 amin canım inş rabbim kimseyr bu acıyı yaşatmasın gerçekten çok zor yeni hastaneden çıktım hiç çıkmak istemiyordum bebeğimi yalnız bırakmışım gibi hissettim ..
Akrepbebek Umutluuu amin canım amin.. ölümden çok korkardım ama artık korkmuyorum evlâdım orada beni karşılayacak😢😢
Umutluuu Akrepbebek ilk bebeğin miydi canım? Çok zor Rabbim kimseye yaşatmasın. Ben 7 tane kaybettim. Artık tamam dediğimde Rabbim 8. Mucizemizi gönderdi. Bu bebeğimizi bize bağışlar inşallah. Rabbim en kısa zamanda sanada yeniden nasip edip kucağına aldırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻
Akrepbebek Umutluuu evet ilk Bebeğimdi.. öpmeye koklamaya doyamadım.. rabbimden umut kesilmez onunda ömrü bu kadarmış..Allah kimseye böyle acı yaşatmasın..
Gokalpozge1 Akrepbebek oy canım benim çok iyi anlıyorum seni 20 haftalık doğum yaptım bende bebeklerimizin ömrü bu kadarmış bak şuan Rabbimin cennetindeler inşallah öbür dünyada görücez yavrularımızı 😢❤️