Cigdemilhan27 Akrepbebek lütfen umutsuz olma rabbime bilal dua edelim ınsalllah sağlıcakla gelsin ama sende hemen ameliyata girme eğer çok acil demedilerse sadece 4- 5gun bir dene ben inanaiyorumm fayda gireceksiniz
Akrepbebek Cigdemilhan27 canım 1 haftadır hastanedeyiz suyum az bir şey vardı ama artık o da yok suni sancı ile doğurtacaklar bebeğimde hayatını kaybedecek.. yine de rabbim bilir tabi ki.. kaç hastaneye doktora gittik hepsi aynı şeyi söylediler sonunda
Akrepbebek Bahriye06 canım çok riskli bir sezeryan olacağım doğurursam göğüs altından karnımın altına kadar dikey bir şekilde kesecekler bebeği öyle çıkartacaklardı ve bu şekilde yumurtalıklarıma zarar verecekti ..
Bahriye06 Akrepbebek kilosu ne kadar acaba bebeğin bende 770 gr doğum yaptım çok şükür Rabbime kızım hayatta 24 .haftada gelişimi durdu 30 haftaya kadar bekledik ama gelişmedi gebelik zehirlenmesi başlayımca acil sezeryan oldum
Cigdemilhan27 Akrepbebek canım dualar senin ve bebeginn icin ınsalllah yaşatan rabbim yasatacaktir tarifi olmayan birşey sizi anlayabiliyorum tek yapabileceğim.size çok dua etmek.inslallah güzel haber verirsiniz
Akrepbebek Cigdemilhan27 yaptım canım her şeyi denedim bnm kesemde çok büyük bir yırtıklık oluşmuş su dolsada boşaltıyrdu kese..doktor eğer küçük bi sızıntı olsaydı kendi kendine kapanırdı dedi.
SusamsMother Akrepbebek https://imgyukle.com/i/S16ghS https://imgyukle.com/i/S16crG böyle 2 haber buldum. Rabbim büyüktür inşallah sağlıkla doğup yaşar bebeğiniz. Allah yardımcınız olsun 🙏🙏
SusamsMother Akrepbebek bu bebek de 400 gramlarda doğmuş hem de 21 haftalıkken yaşamış çok şükür. Umudunuzu kaybetmeyin. Allah ol deyince oluyor. Hayırlı haberinizi alırız inşallah.
Umutluuu Akrepbebek Rabbim yar ve yardımcınız olsun. Bende yaşadım bu durumu 😢😢 25 haftalık erken doğum oldu rahim ağzı yetmezliğinden. İnşallah Rabbim ömür verirde yaşar bebeğiniz 🤲🏻🤲🏻
Minikheyecan 500 gram bebek doğup yenidoğan yatıp aylar sonra taburcu etğimizi biliyorum. Lütfen iyi düşünün. Yaşayacağı varsa tutunacak o bebek
Bahriye06 Akrepbebek başın sağolsun canım acını anlıyorum 29 haftalık ölü doğum yapmıştım bende zor durum ama yavrularımız cennette bekleyecek bizi şefaatçi miz olacaklar inşaAllah Rabbim dayanma gücü versin kucağını boş bırakmasın inşaALLAH 🤲
Umutluuu Akrepbebek ayy çok üzüldüm başınız sağolsun😢😢 Rabbim ahiret ayrılığı vermesin inşallah. Bizi karşılasınlar orda 😭
Akrepbebek Bahriye06 amin canım inş rabbim kimseyr bu acıyı yaşatmasın gerçekten çok zor yeni hastaneden çıktım hiç çıkmak istemiyordum bebeğimi yalnız bırakmışım gibi hissettim ..
Akrepbebek Umutluuu amin canım amin.. ölümden çok korkardım ama artık korkmuyorum evlâdım orada beni karşılayacak😢😢