Ben 36+2 haftalığım normalde tsh yüksekti hamileliğin başında 3.50 idi hafta içi 75 hafta sonu 100 lük levetron kullanıyordum bu ay malesef 0,15 düşmüş hızlı çalışmaya başlamış şimdiye kadar 12 kg almıştım ama 3 kg vermişim hızlı çalıştığı için yarın dahiliye gideceğim inşllah sıkıntı olmaz 🙏😔