Arkadaşlar 11 haftalik gebeyim 2 gün önce kan verdim tsh tiroit hormonum 0.08 olmus aşırı düşmüş kadın doğum doktorum beta arttıkça TSH düşer bu normal dedi ama dahiliyeye gitmemi söyledi ilaç yazabilir dedi ben korkuyorum bu durumu yaşayan var mı içinizde bebeğe zararı var mı