Sekerpare16 5 haftalık falandı pembe lekelenme oldu sonra kahverengi doktorum yerleşme kanaması olabilir normal diyince hastaneye gitmedim daha sonra 6+4 olduk aşırı kanamam oldu hastaneye gittim bı gece yattım 🤦🏻♀️ çok şükür şuan 9 haftalık düşük iğnesi kullandım geçti sanırım birde dinlendim dinlen bol bol