1188616 Fatos_kayaa yerleşme kanaması olduğunu düşünmüyorum doktora gitsen iyi olur progestan verir birde düşük önleyici iğne vurur
Zlmdemir Fatos_kayaa betahcgniz kaç acaba?kese göründü mü göğrünmediyse yerleşme kanaması olabilir ondan.
ecembugra53 Fatos_kayaa doktora gir böyle durumda beklenmez hadtan cok erken biz ne desek yanlış olur
Elif19851985 Fatos_kayaa yerleşme kanamasidir ben yaşadım 1bucuk hafta önce acile gittim yerleşme kanaması dedi
Buke ecembugra53 ben doktora gittim benimde kanamam var ilk doktor 200mg progestan verdi sadece akşamları dün kaşık ağrım var diye başka yere gittim oda dozu arttırdı korktum birsey olmasın ya
ecembugra53 Buke Tamm canm doktor ilaç verdiyse kökenli ilk üç ay bende kullanmıştım bebek iyi tutunsun bişey olmasın diye cok şükür elhamdulillah Doğuma dogru gidiyoruz 😊🤲🏻
Buke ecembugra53 çok sevindim sizin için dün kalp atışını dinletmeye çalıştı ama tam duyamadım ama görüntüsünü gördüm kalbinin hareket ediyordu doktor daha küçük normal dedi carsamba kendi doktoruma gidicem insallah bi sıkıntı yoktur
Zlmdemir Fatos_kayaa ozman dikkatli ol canm sağlıkla kucağına alırsın inşallah.sadece çok ayaklanma ilk 3 ay dikkatli olmak lazım.