Gul32 Hilalgc Ben 16da gitmeye basladim, 19da tekrar gittim. Hep oyaladilar maalesef. Ustelik riskli gebelik olmama rağmen
Hilalgc Gul32 bilmiyorum ona gitmedim canım guven Fatma akalın a ve özlem hanims gittim ben ikiside giliydi
Fkaramand Rumeysssa İstanbul dayssniz Göztepe medeniyet üniversitesi hastanesinde Reyhan ayaz var çok iyi oda gidin derim
bburcu Rumeysssa Antalya’da Uncalı meydan hastanesinde yaptırdım 250₺. Orada prosedür gereği 1 ay sonra tekrar bakılıyormuş detaylı bebeğin gelişimini takip etmek için 🥰 oda ücretsiz oluyor
betul1- Peki özel hastanede yaptırmışlar olanlar randevu alıp mı gittiniz yoksa doktorunuz mu yönlendirdi haftam gelince herhangi bir özel hastaneye gidip yaptırmak istiyorum desem yaptırabilir miyim ?
Betulll11 Nuray01 Ben de şehir Hastanesi’nde yaptırmayı düşünüyorum ama çok kısa bakıldığını söylüyorlar doğru mu ?