Ben ilk bebeğimde hiç kullanmıyordum 2. De çok içtim bırakamadım açılmam vardı ama doktor hiçbirzaman buna bağlamadı ve bana direk Bırakta demedi sitreste çok önemli çünkü biranda bırakamazsın dedi bukadar bağımlıyken en azından içine çekme ve günde 3 e düşür dedi yapamadım hep içtim doğum yaptım direk özel izinle gece doktorumu aradım içtim hemşire verip yanıma aşağıda 37 haftalık doğum yaptım fakat doktorum sezeryan yapmaktansa doğur artık dedi ilacımı kesti çünkü maşaallah gelişimi gayet iyiydi 3.350 gr doğum yaptım 4 kilo bir çocuğu riske atamam sezeryana alırım dedi gelmesini bekledik çok şükür hayırlısıyla geldi şuan yine bırakamıyorum emzirirken beni çok etkiledi direk süte geçip gaz yaptığı kanıtlanmış çünkü 2 saat beklemek lazım bekleyim derken sütüm azaldı 1 yıl anca emzirdim kafama odakladığım tek şey tedaviyle sigarayı hayatımdan çıkarmak tamamen şuan o yüzden doktorumla görüşüp akupuntur tedavisine tekrar başlamak onda çok etki gördüm 1 haftada fakat virüs çıkınca tedavim yarım kaldı o sıralar canım hiç istemiyordu