Asel12 Sinemarslannnn bende sigaradan dolayı gebelik tansyonu çıktı bebek karnimda gelişmediği için erken almak zorunda kaldılar 35 hafta da doğum yaptım 14 gün kuvezde kaldı koronadan dolayı hiç gostermediler ve biberona alıştı hastanede kaldığı için sürekli süt sagip iciriyorum çok zor oluyor yoğun bakımda solunum desteği aldığı için burnu hep tıkanık erken doğduğu için gaz sorunu çok var bağırsakları tam gelişmediği için ikinmaktan gobegi fıtık olustu kafasında yaralar bunlarin sebebi ben olduğum için çok üzgünüm ama elimden bişey gelmiyor sigara böyle nalet bişey
ipeginannesi Sinemarslannnn bana yazmayacaktınız herhalde bu cevabı. Çünkü bu söylediklerinizi ben yazmadım
Madeleine Sinemarslannnn benim çok samimi arkadaşım hep regl gecikmesi yaşadığı için hamileliğini anlamamış 8. Hafta öğrendi. Öğrendiği güne kadar pöfür pöfür içiyodu😀 sonrasında bıraktı. maşallah çocuk gayet sağlıklı hiçbi sıkıntı yok. 😍 burda pek çok hastalık vs yazılmış ancak ben bu olayı gördükten sonra herşeyi sigaraya baglamamaya inanıyorum tabi olumsuz bi durum ama bebeği hasta edecek bir durum olmayabilir her zaman.
Sinemarslannnn Madeleine sigara içip bebeği gayet sağlıklı olanlar da var aksini yaşayanlarda . Bu bir kumar , büyük Çok büyük bir risk ihtimalle risk hele hamileyken içmeye devam edip psikolojik olarakta aşırı mutsuz olanlarda amacım tekrar başlamamak çok zor ama teşekkür ederim güzel cevaplarınız için
Mrvgl Barkoddg aynen katılıyorum. Kadın diyor ki doğuma giderken sigarayı söndürdüm öyle girdim. Cogugu maşallah sapasağlam 🤗🤗
Gunell Sinemarslannnn kaynanam 5 tane çocuğu var hepsinde de sigara içmiş hepside sapasağlam maşallah içmesen daha iyi olur ama içiyorsan da birşey olacağını düşünmüyorum canım
Sinemarslannnn Gunell yok tatlım gebe kalmadan önce çok içerdim şimdi bıraktım ama ciddi şekilde krizler yaşıyorum çok zorlanıyorum
Lfrgdn Sinemarslannnn bende iciyordum 6 7 8 siniri stresliysem 10 12 fln simdi 2 dal sigarayi gun icinde 4e Boluyorum bunuda kesmeyi dusunuyorum ama once evime stressiz ortamima donmem lazim bu sartlarda kafayi yemek uzereyim korkuyorum yașadığım sinir streslerden dolayi karnimdaki sabiye birsey olacak diye 😔 İnsanın yaninda esi olmayinca basinda 10 tane koca oluyor kaynana kayinpeder hatta kendi anasi babasi bile esim yanimda degil kolum kanadım kirik cok üzülüyorum 😔 attigim adima laf ediyorlar cocuguma bakmama mudahele ediyorlar en ufak bsyde suratlari dusuyor bana surat tavir yapiyolar üzerime aliniyorum cok üzülüyorum allahim bi an evvel evime gondersin beni de bende kurtulayim hem bu stresten hem bu sigaradan cok istyorum 😭
Sinemarslannnn Yarim_Kilo_Kiyma konuyla ilgili fikriniz yok ama maşallah yorumuz bol siz de cidden çok ilginçsiniz
Yarim_Kilo_Kiyma Tek tek yorumları okuyorumda, sanki çok faydalı, sağlıklı , yararı olan bir aktive için yorum yapan arkadaşlar olmuş. Kimisi de gayet teşfikkar ve pozitif yorumlamış olayı 🧿Gerçekten bu kadar rahat olunmasına çok şaşırdım.
KubraSS- Busemy şok oldum kötü niyetli birşey demedim bile kendiminde kullandığını zor bıraktığını dile getirdim linç etmek istesem bunu söylemem ama insanlar garip gerçekten
esrtsc27 Sinemarslannnn bebek akciğerleri gelişmemiş olarak doğdu ve 1 ay kuvözde kaldı… Doğduğundan beri de sık sık zatürre oluyor ;(
Yarim_Kilo_Kiyma Sinemarslannnn Ben zaten konuyla ilgili yorumumu yaptım , gayet net olarak 🧐 Siz ne okumak istiyorsanız 🤣 onu okuyorsunuz bence.
Ysmn0605 Mihre ne alaka ya ben söyleneni söyledim sizin bu sekilde soylemeniz sacma benm dememle mi olacak ben zaten karsiyim icmeyen biriyim size düşmez aferin demesi