Benimde 1 senedir olmuyor bazen çok kafama takıyorum çok üzülüyorum sürekli bu ay olacak diye bekliyorum hatta şu anda bile adetime var bir iki gün olacak diye bekliyorum hem umutluyum hem de bir o kadar umutsuz çok üzüyorum kendimi bazen ama sonra aklıma ablam geliyor.
Ablam 6 yıldır evli ve olmuyor. Eşinden kaynaklı sorun vardı ilaç ve bitkisel tedavilerle o sorun giderildi 2 yıldır ama yine olmuyor. 2 defa tüp bebek denedi tutmadı Allahın izniyle bayramdan sonra 3. Tüp bebek tedavisini deneyecek. Ama bir gün of demedi ablam bir gün olsun Allah bana vermiyor demedi. Sürekli nasip rabbim ne zaman uygun görürse o zaman verir dedi. Hala her ay umutla bekliyor ama hiç bir zaman isyan etmiyor onu gördükçe onunla konuştukça kendime kızıyorum.
Gerçekten rabbim uygun gördüğü zaman verecektir lütfen üzme kendini sıkma canını. 22 yıldır evli olup çocuk sahibi olamayan çok yakın bir akrabamız var onlarda hala yılmadı ve şimdi tüp bebek tedavisi görüyorlar. Rabbim onlara da, ablamada, sana da, bana da, burada isteyen tüm kadınlarada versin inşallah. Hiç birimizin kucağını boş bırakmasın. Her zaman şükretmesini bilip bolca dua etmeliyiz ♥️