Aydeniz09 o zaman korkmayın bencede , stres daha çok etkiler , benim bebeğim hep hareketsiz bana normal geliyor o yüzden. Ve artık büyüdükleri için alanları daralıyor hareketlerde azalması çok normal diyorlar , sert olurmuş büyüdükleri için ama az oluyor. Kasılmalar bende de çok oluyor artık o da normal sanırım ,doğumumuz yaklaşıyor