36+6 . Haftadayız. Dünden beri karnım da bir yere toplanmış sem sert karnım ve Çok az hareket ediyor odaaaa ben elimle bastırınca sadece😣 dün gündüz normaldi herşey. Aşırı sert ama karnım. Acaba diyorum sırtını dönmüş olabilir mi o sertlik sırtı mı? O yüzden mi hareketlerini hissedemiyorum 😣