Merhaba sızınle aynı hıslerı paylastım cok beyendıgım mobılyayı 17. Haftada almak erken olur dıye almadım detaylıdan sonra alacaktım ama zam gelecegını ogrenınce 19. Haftada aldım 21.haftada detaylı yapıldı cok sukur ıkı bebeyımde saglıklı sımdı ıyıkı almısım dıyorum ama sızı cok ıyı anlıyorum aynı hıslerı paylasmısız