Sevgili ikiz anneleri, bi konuda fikrinizi almak istiyorum. Şuanda 18+5 çift yumurta ikizlerine hamileyim🐣🐣 Bugün biraz bebek odası takımlarına baktım da içime çook sinen bi model buldum. Fiyatı da makul ve satıcı 2 hafta sonra zam falan olur mu bilemiyoruz diyor. Sürekli zam geliyormuş şu sıralar. Ben aslında 20.haftamda detaylıdan sonra alayım diyordum ama beğendiğim bi model çıkınca da kafam karıştı… Sizce şimdiden alsam erken mi olur? Siz ikiz anneleri ne zaman aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz? Özellikle ikiz annelerine sormak istiyorum çünkü ikizler biraz daha riskli grup diye fikrinizi almak istedim☺️