Busra228 canım ben de pcos luyum ve gittiğim doktor kilo ver dedi 2 veya 3 defa gittim yanında ilaç verdi şey verdi olmadı sinirlerim bozulmuştu en basit yöntemden başlayıp daha sonra diğer şeyleri öneriyolar ve olmayıncq başka bi doktora gittim ve yumurta büyütüp çatlatıcı birde kilo kontrolü için verdi düzenli kullandım o bana 6 ay kullan gel dedi ben 3. Ayda hamile kaldım kafaya takmak stres çok etki ediyo en sonuncu ay ilişkileri mi bile önemsemedim yok yastık koy yok onu yap doktor sal demişti bu fikri sana söylemişler belki yapmışsındır dedi ama sal dedi takma dedi ama o kadar kötüydüm ki etrafımda hamile görmeye dayanamıyodum ağlıyodum sürekli sonra o ilaçlardan sonra 3. Ayda hamile kaldım Allaha şükür bende tüp bebek veya aşılamayla olcak herhalde diyodum ama öyle düşünmemek gerekmiş sende daha başka doktorlara git bi doktora bağlı kalma