41esra ben dün geceden beri aşırı kusma mide bulantısı baş ağrısı vardı bayılacak gibi olunca sabah doktora gittik cihangir bey nöbetçi dediler bekledik geldi içeri girince işte ultrasonda sağına soluna baktı çocuğun sağlıklı suyu yeterli korkma falan dedi bende hep doktor tecrübelerim kötü olduğu için iyi biri olduğunu düşündüm sormak istedim böyle uzun uzun da yazdığınız için çok teşekkür ederim, ilk hamileliğim o yüzden korkularım var el bebek gül bebek tutulmak istemiyorum tsbi ama en azından insan çekinmeden bişey sorabilmeli doktoruna, bilgilendirsin istiyorum, çünkü hep gittiğim doktorlar bebeğim kalbi atıyo diyip ultrason fotoğrafıyla beni yolluyolardı