Seray123 Benim de 12/7 13/8 oluyor bazen.İki doktorumda normal şuan dedi.14/9 ve üstü olursa gel dediler.İdrarda protein kaçağı falan da yok.Ödem vs hiçbir şeyim yok.Ya çok sıcaklardan oluyor ya da alerjiden burnum tıkalı nefes alamıyorum baş ağrısı yapıyor o da oynatıyor.Normalim 11/7 sende takip et tansiyon ihmale gelmez.😊