Kızlar benim tansiyonum hep 14 e 10 15 e 8 çıkıyor ama doktorum normal diyor. Yalnızca idrar da protein kaçağı var mı ona baktı. O da temiz çıktı. Ödemim var ellerim ve ayaklarımda. Doktorun bana dediği hamilelikte küçük tansiyon önemli büyük tansiyonun önemi yok diyor. Bazen bayılacak gibi oluyorum. Kendime gelemiyorum. Doktor da normal deyince eşim de önemsemiyor halimi. Ama ben korkuyorum bebeğe bişey olacak diye.