SeHer1909 Zynppkbr oğlum olsa Kartal koyacaktım Kızıma unisex Karaca koyucam 😇 Hayvan isimlerini çok severim babamızla biz koyu beşiktaşlıyız GS durumu varsa Arslan olabilir severim onu da
Roseshah Mommy2b çünkü ben kombinledim 😂 mir farsçada emir hükümdar padişah demek Ali de hz ali zaten uyumlu bi isim olduğunu düşündüm öyle😊
Mommy2b Roseshah çok güzel olmuş gerçekten, ben de Ali ismine Emir Eren vb yakıştırıyorum ama Mir çok havalı olmuş 🤓
Mrv2534 Oğlumun adı Cihangir ikinci hamileliğim suan da cinsiyetini bilmiyoruz daha erkek olursa Beyazıt Koz olursa Mihrimah olucak inş olucak düşünebilirsiniz 🌸 sağlıkla gelsin tüm bebişler🥰
smyyezeyrek47 Zynppkbr benimde erkek Ama dusunmuyorum bile benimde senin gibi son ana kalicak sanirim🤣
Neslihankk Zynppkbr 4 yaşında oğlum var Ismi Miraç 2 erkegimi bekliyorum Baybars koyduk 🦋 Deniz Arel ismi de çok hoşuma gidiyo Allah yardımcın olsun kuzum zor mesele vallahii
Zynppkbr Evet isimli çikolata ve kapı süsü alacaktım isim yok alamıyorum doğum da geldi akşam biraz sancım oldu korktum noluyo dedim ama üşütmüş de olabilirim 😊 Akın alp ismini de beğeniyorum eşim istemiyor malesef