Momnurse ah kuzum Rabbim yardımcımız olsun İnan bende 1 bucuk aydır yatıyorum uzasın süreç diye evimden yurdumdan da uzaktayım eşim çalışmak zorunda bu süreçte baya duygusal olarak da zorlanıyorum aslında bakarsan beni endişelendiren işte şuanda doktorum yıllık izinde tabi doğum gibi bişi söz konusu olursa gelir ama yetişebilir mi düşüncesi var belirsizlik dediğin gibi çok kötü ha bu gün ha yarın sürekli tetikteyim nolcak bilmiyorum dediğin birde 1 bucuk aydın sürekli yattığım İçin kaslarım da zayıfladı artık 2-3 dk üzerinde ayakta kaldığımda deli gibi bel ağrım sırt ağrım ve bacaklarıma kramplar giriyor ayakta kaldığım tek an hastaneye giderken arabaya yürümek hastanede doktorun odasına giderken yürümek kan verirken ve nst ye bağlanırken sadece ha birde duşta oturarak alıyorum en son boydan su dökünüyorum öyle çıkıyorum buna rağmen bizimki gelicem diye diretiyor ya kafasını sokar kanala ya sancıları başlatır ya 2 cm açıklık yapar baya inatlaşıyor bizimle ☺️