Nur5516 ben açılma şüphesiyle değil aslında ondan da şüpheleniyordum da ben duştayken gene bi ufak su gelme problemim oldu ondan apr topar gittim çünkü zaten içimdeki su az 80 birim falan ondan dolayı gittim ama açılmadan şüphelenmem de böyle lavaboya kalkarken falan oturma pozisyonuna geçerden canım yanıyor gibi oluyor böyle bebeğin kafası zaten kanala girik ama onun hissiyatından farklı bir hissiyattı bu zaten beklediğim bişidi 2-3 hafta önce baktıklarında yumuşama vardı , yumuşama da cm olarak açılmaya hazırlanmanın göstergesiymiş dediğim gibi bekliyordum bu durumu aslında ama bu kadar çabuk değil bundan sonraki süreçi merak ediyorum doktorum da yıllık izinde bayram da giriyor araya ayın 4. De anca kendisi muayne edebilecek şimdilik ebeler ediyor