Xxxl aynı sorun bende de var canım ya 35 e kadar hep haftasında gitti 36. Haftamda bi gittim 35. Te kalmış acayip moralim bozuldu 2600 falan kilosu da. Vitamin hapları mı almamıştım bu hafta ve beslenmeme dikkat etmemiştim umarım oyüzden olmuştur. Sana da çok geçmiş olsın inşaallah sağlıkla doğar evlatlarımız