Merhaba güzel anneler anne adayları normalde bebegin haftası 2 hafta önceden geliyordu, sonra haftasını yakaladı ve bugün kontrolde doktorum 2 hafta geriden geldiğini söyledi, kafama takmak istemiyorum ama insanoğlu işte, basiniza hiç böyle birşey geldi mi? Neler yaptınız, yapıldı?