Pcoslubiranne Zely35 geçmis olsun ben daha 16+5 deyim 1.5 aydir cekiyorum ama her gün olmuyor sol kasığım ağrıyor oradan sol kalçama ve sol bacağıma vuruyor.Doktorum hamilelikte olan tüm ağrılar normal dedi bana da.Ama bek fıtığın varsa ondan da olabilir.
Zely35 Pcoslubiranne teşekkür ederim canım. Doktorumu aradım ilaç önerdi bakalım onları kullanınca düzelir inşallah
AppleCatCoffe Zely35 magnezyum ilacı kullanıyor musunuz 🤔 aynı şikayetler bende olduğunda magnezyum kullanmaya başladım 3 aydırda kullanıyorum 2 gün içmemiştim hemen şikayetlerim baş göstermişti.bir daha da içmemekmiş yapmadım.
Zely35 AppleCatCoffe bugün aradım doktorumu magnezyum ve bir ilaç daha verdi. Onları içmeye başladım inşallah en kısa zamanda geçer canım