Merhaba hanımlar. Benim de 24. Haftamda aynı sıkıntı oluştu. Yürürken aksiyordum o kadar ileriydi. Fıtığımdan dolayı oluyor sanmıştım. Fizik tedavi doktoruna gittim muayene ve testler sonucu fıtık olmadığını vitamin değerlerimin düşük olmadından dolayı olduğunu söyledi. D, b 12 ve magnezyum ilaçları verdi düzenli kullandım 10 gün içerisinde geçti. Tavsiyem vitamin değerlerinize baktırmanızdır.