Eliffkrmn
Eliffkrmn bende öyleyim eşimin elinden güç almadan asla dönemiyorum , dönerken bile bazen sertleşiyor kaskatı kesiliyor karnım :)
oturarakta çok uyudum valla
ama doğumun yaklaştıgının belirtisi diyor annem,
bebek doğuncada gece emzirmekten doğru düzgün uyuyamıcaksın bu günler o günlere hazırlıkmış