Ferihakrc anladım canım sağlıklı olsun da varsın düşük olsun kilosu doğunca toparlar. Ben kendimi böyle teselli ediyorum en azından. Benim bebeğimde zayıf olacak 2600 gram daha 14 gün sonra doğumum var Allah nasip ederse. Acaba bu ilaç yüzünden mi diye düşünüyorum kendi kendime oyüzden sordum sana da canım