Canım aynı sorun bendede var 30 haftadan beri kalp hapı kullanıyorum normalde nabzımız 90-95 arası olmalıymış doktorumun dediği eğer nabız yüksek olursa bebeğe kan akışı tam olmaz ve tehlikeye sokar 36 haftaya kadar sana bağlı sonra elbet kendini düzeltir şuanda 36+6 ve şükür yavaş yavaş normale dönüyoruz 22 günüm kaldı ama çok yürümek pilates yapmak gibi şeyler yasak kalbin zorlanmaması gerekiyormuş ayrıca yüksek nabız normal doğumuda fazlasıyla etkiliyormuş bu yüzden sürekli takipteyim