Srzrk Pinkyellow Doktorum bana paket dondurmalar yeme özellikle magnum gibi dedi. Magnum da çok katkı maddesi var. Aşırı da yağ var. Mado nun dondurma hem çook lezzetli hem de daha doğal. Bulunulabilirlik açısından da kolay. Doktorum bana mado yiyebilirsin dedi.
bburcu Pinkyellow için rahat etmezse dondurulmuş muz çok az süt biraz kakao rondoda çek mis gibi valla ☺️
cutemom95 Pinkyellow Valla bugüne kadar hiç içeriğine bakmak aklıma gelmemişti bugün baktım ve içinde glikoz şurubu varmış. Oranını da belirtmemişler üstelik 🤦♀️
fosforlukalem Pinkyellow ben de kaç paket magnum mini bitirdim bilmiyorum. Paketin biri bitmeden diğeri gelirdi. Sonra böyle olmayacak dedim dondurmacıya başladım. Bu sefer de günde 2-3 kere yiyorum. Aynı hesaba geliyor 😂😂
Tatlisannedilekk Pinkyellow nerdeyse kıştan beri hergün dondurma yiyorum🤭 carte dor, algida keyif, maraş usulü, kornet artık eşim hangini alırsa😀
elcinsadem Pinkyellow İnstagram da Gidadedektifi diye bir sayfa var herşeyin içeriğimi açıklıyor . Bütün marka dondurmaları incelemiş bir bak istersen