Ya kizceler bu sıcakta dondurma yemeden olmuyor ama hazır dondurma yiceginizde hangi markayı güvenle yiyorsunuz ben genelde Magnum aliyrm ama azonce bı araştırayım dedim yeni aklıma geldi glikoz şurubu varmış 1 adet Magnum yiyince 10 adet küp şeker yemiş gibi olursunuz fln diyordu ama canımda istiyor siz hangisini tercih ediyosunuz🙋