Fatmanur13 Gtu06 teşekkür ederim hastanede tedavimin 5 günü az koku tat almaya başlamıştım ama çok net değildi, keskin olarak direk koku alabilmem 15 gün önce falan düzeldi
Duygusuz Elaninannesii_ merhaba test yaptırdınız mı acaba benim de 1 haftadan fazla süre tat koku kaybım var test yaptırdım negatif cıktı