Bugün bir arkadaşım koku alamıyorum diye hastane gitti ve korona testi pozitif çıktı. Lütfen ihmal etmeyin. Ateşi yoktu,eklem ağrıları yoktu. Sadece koku alamıyorum demiş. Hatta test yapmamışlar gerek yok diye. Ama o ısrar edince yaptırdı ve pozitif. Şu an evde karantinada.ihmal etmeyin.