Zaxra Merhabalar, 26haftalık hamileyim doktorum erken dogum riskin var soyledi ,rahim agzi kisaligi varmis cok endise ediyorum(( boyle durumu olup iyi geciren varmi? Doktorum bana hic soylemedi hep yatmaligim dige boyle durumda , oylemi yapmaliyim?
EsraOzsusam Zaxra merhaba benım vardı. İlaç ve istirahatle ilk once 34.haftaya kdr geldim sonra ilacı kestik 39+2 de kendi isteğimle sezeryan oldum :) endişelenme istiraht et ev işi yemk işi yapma Allahın izni ile dogrurusn. Benım ki de gelck dite korktuk gelmek bilmedi 😀😍
Kasimannesi_ Zaxra bu durumu alttan muayene yaparak mı anlıyor yoksa ultrasonda anlaşılıyor mu kısa olup olmadıuğı
Zaxra EsraOzsusam tesekkur ederim insallah ki oyle olur , 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allah korusun 🙏🏻 Ama bana doktorum istirahet et falan soylemedi
Duru999 EsraOzsusam merhaba. Allah bagislasin masAllah olsun🌸 hicmi ev isi yemek fln yapmadiniz? Kac ay yatili kaldiniz?
Zaxra Duru999 nosba iynesi, birdeki sam gera sami adi yeni Geradi , bele qarina clexanda vurduram ama clexani onsuzda cox hamile qadin eletdirib
EsraOzsusam Duru999 sagolun, yapmadım cnm. 26. Hfdan 34. Hft ya kdr yattım. Evşn içinde dolastım hafif şeyleri yaptım tabl getirmk yatak toplmk gibi
Duru999 Zaxra he mende vurdum 28 analiz gedecem gorm noldu qanim laxdalanir. Rahim olcusu bizde usaglig uzunlugu veya usaglig yolu deyilirde he? Usm qeyd olunur axi bizde neceb hekim demeyib size olcusun
Zaxra Duru999 hee eledi duzdu mende bilmirdim geldim internetden oxudum maraglandim uwaqliqin qisa olmasidir , bilmirem mene elece ele dediki bes weykan qisalib basladi malce yazmaga, menim ilk hamileliyim olduqu ucun bilmedim nedi ne deyil yoxsa etrafli sorwardim bes neqeder qisalib falan , Birdene erken dogum deyen qoxdum ele fikrim qaldi onda Allah komek olsun🙏🏻
Duru999 Zaxra mendede 1cidi adam tecrubesiz olur. Allah qorusun sag salamat alag qucagmiza in se Allah🤲 yaxsi seyler dusun mende risk var yatiram ele. Allah ozu komek olsun hamiya ici biz qarsig amin
Zaxra Duru999 Duru999 Duzdu adam beynine cox salanda da olur heqiqeten sinamisam pozitiv seyler dusunmeye calisiram.Yaxsi olsun insallah bizler ucun Allah komek olsun bizlere amin insallah sizde hemcinin sag salamat alasiz qucagniza 🙏🏻😊